Busje komt zo....en brengt je naar Alcatraz😂

20 juni 2018 - Alcatraz, California, Verenigde Staten

Weet je nog dat ik gister een ontbijtje aan voelde komen? Jawel hoorrrr vanochtend heerlijk ontbeten bij ons Mel! Ik gok morgen weer😉

Gisteravond toch maar tickets gekocht voor zo'n rooie hop-on-hop-off bus, we hebben alleen vandaag nog dus hebben we in ieder geval een hoop gezien.
Even uit gestapt bij de Seven Sisters, de bekende huisjes van een hele hoop 90's series (full house enzo😍) en nog aan de overkant van de brug, je kunt nooit genoeg foto's van een brug hebben vind ik hahaha!

Toen was het nog even stressen of we de boot naar Alcatraz nog gingen halen. 20 min nog tot onze straat en vanuit daar volgens Google nog zeker 35 min lopen.....Nou Google, dan ken je ons nog niet!!! Absoluut niét dat we die boot gingen missen, dus ipv net aan op tijd moesten we nu nog 20 min wachten 😎💪 mega druk op die route, maar ik heb zo'n blik...zo eentje waar iedereen voor opzij gaat😇

Met een audiotour door de gevangenis, ding aan een oranje koord rond je nek en zo'n ding op je kop wat je vroeger op je walkman had. En dat al die mensen daar zo rond lopen😂 da's echt fantastisch!!! (Rina, dit hadden wij samen zó goed gedaan😂😂😂)
Leuke tour, we gaan de films er nu nog eens op terug kijken nu we de cellen etc gezien hebben!

Bootje weer terug en wéér eten! Geen knoflook en juin vandaag...maar vis met saus 😂 ik weet niet waar je beter mee bent hahaha! Maar Jeroen had deze keer hetzelfde dus ik hoef niet op een andere kamer😉

Terug nog langs het bekende zigzag straatje van Lombard street gelopen, mega steil omhoog alvast wat geoefend voor de Tourmalet (dat word nog wel wat ja pfff!)

Morgen rijden we weer door helaas. Deze stad is echt een aanrader!!! Zoveel moois en leuks te zien en doen! Je maakt hier makkelijk een week vol. We vinden het echt super jammer dat we door moeten, maar Jeroen heeft voor morgen zijn zinnen al gezet om met een knal geel hysterisch mini autootje door Monterey te scheuren 😂

1. Ma:
    21 juni 2018
    Mooie foto's van een super gave reis zo te zien. Geniet nog maar lekker.
  2. Rina:
    25 juni 2018
    Heb je die dingen niet meegenomen dan?!! 😁
    Beter trouwens van niet, hadden ze je daar gehouden. Wat dan wel weer een geweldige film van de ontsnapping had opgeleverd 😂