Nog n keertje Vegas!

16 juni 2018 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Zaterdagochtend hebben we eerst echt kei lang uitgeslapen! Gekken als wij zijn, zijn we de vakantie begonnen en er meteen vol in gegaan. Dus die slaap hebben we even ingehaald!
Rond de middag zouden we met de helikopter over de grand canyon gaan, maar vanwege erge wind werd dat gecanceld....Dus wat doe je dan?

Bier en een cocktail bestellen en je af en toe omdraaien in de zon bij het zwembad😎🥂

De andere morgen wel weer heel vroeg eruit, om half 7 werden we opgehaald om alsnog die helikoptervlucht te doen.
Hij ging nog net door, de groep na ons was ook weer gecanceld!
Super mooi!!! En hoe gigantisch die grand canyon is!!!

De middag hebben we besteed aan autorijden. Richting Bakersfield....je denkt, wat moet je in Bakersfield?!! Nou precies, slapen en weer door 😂
Het was echt een lange rit, met behoorlijk wat file. Dus we zijn gaan eten en gaan slapen...
Het motel is vrij gehorig, de bovenburen gingen nog even elke plek uitproberen met hun koffer verslepen, er piepte iets op de gang....en ik heb géén filter! Het is bij alles net alsof het naast mijn oor gebeurt! Maar toch heb ik heerlijk geslapen, dat zegt wel genoeg denk ik!

We gaan nu ontbijten en door naar Oakhurst, dat is vlakbij Yosemite, dat gaan we vanmiddag eens ontdekken!

(Foto's komen nog!)