LA

9 juni 2018 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Het upper deck van de Airbus was geslaagd! Rustig, weinig gewiebel en toen we weer op de grond stonden bleef zelfs die bekende "alle mensen hebben al 12 uur hun tanden niet gepoetst" gemixt met een beetje slaap meur, uit. 😷

Na de lange wachtrij voor de security, werden we zomaar de USA in gelaten door een keigezellige, grappige man. In plaats van de boos kijkende grommende man met grote armen, die we verwachtten, viel het nu dus heel erg mee!!

Auto opgehaald en met de vertraging en het wachten erbij waren we wat later....uurtje of 16.00...hadden wij even mazzel, vakantie en toch file rijden 🤦‍♀️😂
En na hier en daar een keertje omdraaien vanwege een gemiste afslag hebben we toch het hotel gevonden.

Koffer afgegooid en omdat wij wij zijn, wilden we toch even bij het staples center "om de hoek" kijken.
Een half uur lopen om de hoek dus zeg maar!

Super gezellig vierden ze daar 10 jaar LA live. We weten nog steeds niet precies wat dat inhoud, maar er was vanalles aan de gang. Van kunstenaars tot tapdansen en een hele goeie band.
Daar onze eerste Amerikaanse maaltijd op. Met de cola kon ik een dag of 4 vooruit 😉

Morgen (Vandaag eigenlijk al, het is nu 4.22uur😅) rijden we naar de route 66. We laten ons steeds maar weer verrassen.
Daar proosten we er eentje...of 2 of 3 op ons 🥂 1 jaar getrouwd en nog heel veel jaren te gaan!💖
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Ma:
    9 juni 2018
    Geweldig. Dit is al een goed , gezellig begin van de reis.