Page antelope canyon

11 juni 2018 - Antelope Canyon, Arizona, Verenigde Staten

Antelope Canyon vandaag! Mét....jawel, een echte indiaan!
Je kunt wel zien dat ze niet meer echt van de natuur leven, van blaadjes en een beetje vlees kun je nooit zo dik worden als alle indianen die we tot nu toe gezien hebben!

Vanochtend waren we weer kei vroeg wakker, dus voordat het tijd was om naar de canyon te gaan hebben we nog even vlakbij de dam over de rotsen geklommen.

Rond 13.00 werden we met een man of 10 in een open jeep geladen. Na een stuk hobbelend en wiebelend kwamen we bij de upper antelope canyon aan.
Super toeristisch dus het was goed druk!

Het was het soort berg waar we er al een hoop van gezien hadden onderweg, maar deze had een scheur uitgesleten door water. En op sommige stukken net breed genoeg om er met 1 tegelijk doorheen te lopen.
De bovenkant is open en binnenin is het een soort golvende rots, waardoor het licht supermooi naar binnen schijnt.

Stiekem heeft de gids met sommige foto's wat geholpen, zo is er bijvoorbeeld een drakenhoofd met een stukje nek en vleugels te zien op één van de foto's! Succes met zoeken 😉

Toen we rond een uur of 15.00 weer bij het motel aankwamen waren we wel even klaar met al het geklim en gezweet dus hebben we de zwembroek en bikini aangetrokken en zijn we lekker bij het zwembad gaan zitten.
Morgen weer een stukje rijden naar de camping in Zion national park, daar een tent, en waarschijnlijk weer heel wat mooie loop en klimroutes!!!

1. Miranda Zijlmans:
    12 juni 2018
    Ziet er geweldig uit. Prachtige foto's, en wat leuk dit. Goeie reis nog verder
  2. Danique:
    Super!!
    Veel plezier nog samen!! 😘
  5. Rina:
    18 juni 2018
    😂😂😂 van blaadjes kun je ook best dik worden, ligt eraan wat je erin stopt