Page -> Zion

12 juni 2018 - Zion National Park, Utah, Verenigde Staten

Vandaag uitgecheckt in Page en op weg gegaan naar Zion Luxury camping.......daar aangekomen was het zoeken naar de receptie om in te checken.
Ik hoorde wat stemmen uit een groot diep gegraven gat komen dus ik denk ik vraag even waar we moeten zijn.
Een jonge gast, van top tot teen onder het zand checkte even vaag zijn telefoon en noemde toen een tent nummer.
Wij daarheen.... .een camping is geen hotel, maar dit was absoluut geen "luxury" camping!!! Smoezelige tent, smoezelige deken over het bed en that's it!!
En in geen velden of wegen een soort van supermarktje o.i.d. te bekennen om wat spulletjes te halen om die bbq aan te steken en eten om erop te gooien. En ook geen restaurants in de buurt!!!
We hebben de rits weer netjes dicht gedaan en hebben het hele zooitje geannuleerd 😂 Een mooi hotelletje in Hurricane geboekt en doorgereden naar Zion National Park. Normaal kan ik met mijn autisten trekjes niet zo goed schakelen, maar ik moet zeggen dat het deze keer bijna vanzelf ging😉

Dan Zion NP.
De weg erheen was al prachtig mooi! Super leuke dorpjes, huisjes in pastelkleuren. Mijn droomhuisje! Een combinatie van roze en blauw met witre krulletjes en dingetjes in alle hoekjes, een tuintje met alle kleuren bloemen😍
Inmiddels was het al een uur of 16.00 dus hele lange routes vielen voor vandaag af. We kozen de Emerald Pools.
Op de foto super mooi! De hike was ook ontzettend mooi! De pools waren redelijk droog😂 dat dan weer wel haha! Vanwege weinig sneeuw was er nu ook erg weinig water daar. De rivier had eigenlijk minimaal 75cm hoger moeten staan.
Maar we hebben er niet minder door genoten! Sommige stukjes even pittig en hier en daar wat klimmen.

Morgen de Angels Landing Trail!

1. Rina:
    18 juni 2018