San Francisco!

19 juni 2018 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Van stad naar woestijn, naar bergen met bossen en weer naar stad. Het lijkt wel een hele snelle film!
San Francisco it is! We hielden een beetje ons hart vast na wat verhalen op internet (en van een zekere collega 😜) maar de stad in ging eigenlijk vanzelf. De drukte viel erg mee, onderweg al even "de" brug gespot en parkeren ging onder het motel. Mega grote kamer, met alleen wat verkeer wat voorbij rijd. En thuis kan ik niet slapen als er niemand over de snelweg rijd, dus dit komt goed😉

Meteen maar op weg, want ja...een mens moet toch eten he hahaha! De man van het motel riep al over Mel's drive in een stukje verderop, "famous" en wel. Dus hup wij daarheen. Nou hebben we al een hoop gegeten deze vakantie, maar dit was inderdaad écht héél lekker! Ik voel morgenochtend een ontbijtje bij ons Mel aankomen 😂

En hikers als we inmiddels zijn😎 zijn we doorgelopen naar het water. In de verte zagen we de Golden Gate Bridge al dus langs het water steeds wat dichterbij.
We hadden er al op gerekend met onze lange broeken en truien, maar wat een verschil met 2 dagen geleden! Toen kon je geen stap zetten zonder doorweekt van het zweet te zijn en deed zelfs de wind zeer aan je huid, nu was er nog meer wind maar dan een graad of 20 kouder!

Terug weer langs het water naar de haven gelopen, Pier 39 opgezocht. Daar leek het net een pretpark met alle winkeltjes en restaurantjes! Super leuk!
Ook meteen de zeeleeuwen bekeken, die liggen daar soms met honderden lekker in de zon...VIER! Vier dus hadden wij er...4!!! 😂 morgen wat eerder op de dag misschien wat meer.

Meteen wéér maar wat gegeten en terug gelopen naar het hotel.

Wij hebben al besloten dat we hier makkelijk een hele week zouden kunnen rondlopen!

Nu tandenpoetsen, na de tonijn met juin vanmiddag en de kip en garnalen met knoflook en nog meer juin dreigde Jeroen al dat ik maar in het 2e giga bed in onze kamer moest slapen😅😷
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Petra van Onzenoort:
    20 juni 2018
    Hey Maris...en Jeroen natuurlijk! Wat een leuk verhaal weer! Ga vooral zo door...met juin en al 😉. En tot dd volgende story 💋👍