Vivaaaaaa Las Vegas!!

15 juni 2018 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Gistermiddag aangekomen bij ons hotel in Las Vegas!
Van alle redelijk rustige hotels en motels zitten we nu middenin de hysterie! Zoveel lampjes, zoveel geluidjes, zoveel mensen...overal, dag en nacht!
En het is heet!!! De wind die waait is zo heet dat het zeer doet aan je huid!

Gister hebben we ons hotel een beetje uitgevogeld, geloof me, je verdwaalt hier makkelijk. (Wij hebben kamer nummer 2947😱) 's avonds zijn we naar een vuurshow geweest en hebben we de fonteinshow van het Bellagio gezien.

Vanochtend werden we om half 11 opgehaald met een witte limousine!!!!! Ik had stiekem mijn trouwjurk en Jeroen zijn jasje van zijn pak meegenomen en een elvis geregeld. Als we dan rond de periode dat we 1 jaar getrouwd zijn in las Vegas zijn, dan moeten we dat ook maar meteen goed vieren!

Complete verrassing voor Jeroen, maar die vond het gelukkig wel een hele leuke verrassing! De elvis was zó fout! Maar hij deed het zó leuk😂 Weggegeven worden door een zingende Elvis, de "elvis geloften" afgelegd (Van "I promise to love u tender". En " I promise to never step on your blue suede shoes" tot aan "I just want to be your teddy bear"😂)

Daarna omgekleed en een rondje over de strip gedaan. Er is zoveel te zien hier!!!

1. Harry:
    Geweldig!!!!!!!! Je bent ook zo gek als een deur 😂😂😚😚
  2. Bas de Beer:
    16 juni 2018
    Super leuk. Fijne vakantie nog...
  3. Lia Woerkom:
    16 juni 2018
    Wat gaaf. Tamara liet me de foto's al zien. Wat geweldig om dat stiekem te regelen. Wat zul je een voorpret gehad hebben😀
  4. Rina:
    18 juni 2018