Last day in paradise

1 juli 2018 - Nassau, Bahama's

Je kijkt er maanden naar uit, zoekt dingen uit die je wil zien en wil doen, verheugd je op de dag dat het eindelijk zover is en dan ineens....zit het er weer op!
We pakken vandaag nog lekker wat uurtjes op het strand mee en vertrekken aan het begin van de avond naar het vliegveld.

Morgen zullen we rond half 4 weer op Schiphol staan!

Ik kan niet anders zeggen dan dat Amerika me verrast heeft! Ik wist niet goed wat ik kon verwachten, ik had een beetje twijfels of het wel wat voor me zou zijn. Het leek me teveel lijken op de wereld die we gewend zijn terwijl ik juist zo geniet van echte andere culturen, mensen, gebruiken en omgeving.

Wat mensen ben gebruiken betreft is het inderdaad niet extreem anders, de omgeving en sfeer had bijna niet nog meer anders kunnen zijn!

Begonnen in een stad was dat nog niet echt te merken, maar hoe meer km we maakten, hoe afwisselender het werd. Droge bruine bergen, groene bergen, fruitbomen, landbouw, stad, kust. Met tussendoor de hysterie van Vegas.

Ik ben om...USA heeft me voor zich gewonnen! Ik heb overal zo ontzettend van genoten! Mijn favoriet is nog steeds de Angels Landing Trail in Zion! Hoe vet is het dan, dat je nadat je een paar keer op je tanden bijtend toch doorgegaan bent, omhoog geklommen in +30 graden, je een stuk aan touwen hebt vast moeten houden zoekend waar je je voeten kunt zetten, en je dan zo hoog op zo'n berg staat, met het fantastische uitzicht wat we daar hadden! Met dikke stip op 1!!!

Het heerlijke relaxen op de bahama's naderhand was zeer welkom! Geen km meer rijden, maar gewoon lekker luieren op het strand.
Oké dan, omdat we toch niet helemaal niks kunnen doen toch nog 1 dag op pad. Genoten van de snelheid van die boot! Gezwommen met mijn favoriete beesten, tussen de haaien gestaan.

Het is bijna teveel in 1 vakantie. Straks mogen we lekker de foto's gaan uitzoeken, het boek in elkaar zetten en nóg een paar keer terug denken aan weer een prachtige reis.

(Al zijn we zoals altijd weer blij dat we na vandaag weer groenten, vlees en aardappels kunnen eten ipv burgers😉)

Voor nu nog heel even genieten van het witte zand, blauw water gevoel.

Tot gauw!!

1. Petra van Onzenoort:
    2 juli 2018
    Ik ben ook om...na het lezen van jullie avonturen! Goede reis terug en....denk dat we een fotoboek bekijk en borrel moment moeten inlassen! ; ) xxx
  2. Lia Woerkom:
    3 juli 2018
    Prachtige foto's en heerlijke verhalen. Voor mij een stimulans om nóg harder aan mijn herstel te werken want na het lezen van dit verslag weet ik 1 ding zeker...die reis gáát er komen😀
  3. Marlies Haazebroek:
    4 juli 2018
    Geweldig Mariska, en wat kan je leuk schrijven