Excursie bahama's

27 juni 2018 - Nassau, Bahama's

Shaken not stirred, shake that thing...dooie poes✅, zeer stuitje✅ fantastische dag✅✅✅
Een uurtje of 8 op een heeuule snelle boot! Die af en toe op de golven klapt, beter kan het niet?
Moet jij eens opletten!!!

Eerste stop op een eiland vol leguanen (je hebt nu een varaan in gedachte, weet ik zeker! Had ik ook...leguaan is ietsje kleiner...íets 😂) maar wel heel leuk!

2e stop.... Hier ging het mij om!!! De varkens van de bahama's!!! Ze lopen er, ze zwemmen er. Mega grote, ieniemienies, bijtende, gillende.... ik vond het Fan-tas-tisch!!!!
Die beesten zijn al van kleins af aan mijn favoriete beesten ooit! In Nederland heb je er maar genoeg van, maar dit is toch net ff anders!

3e stop lunch en haaien..."nurse sharks" en daar mocht je gewoon bij in het water. Normaal als iemand roept haaaaaaiiii dan zorg je dat je het water UIT gaat. En wat deden wij... het water IN! HYSTERISCH!!!! Het leek zo leuk maar ik vond het zó eng! Ze botsen tegen je benen, proberen of je tenen te eten zijn😳😧 ik vond het al gauw prima!
Eentje had tot 2x toe de camera te pakken, nu wel een goed verhaal dat onze camera gekrast is door een haai, dat dan weer wel😎

4e stop was op een zand bank midden in het water! Zo bijzonder om te zien!!

Sowieso was de hele dag zo mooi! Alle kleuren blauw gemixt met groen zijn voorbij gekomen vandaag! Zo ontzettend helder dat water!
Eilandjes gezien, o.a. van de ceo van Louis Vuitton (Ik ga daar maar eens solliciteren denk😉)
Een huis wat te huur was voor maar $75.000 per nacht met een minimale afname van 7 nachten!

Hierna weer terug. Net afgesloten met lekker eten en een berg cocktails (dus bij deze, sorry voor alle spelfouten als ze er zijn😂)
Morgen heel de dag aan het strand liggen!😍

1. Petra van Onzenoort:
    28 juni 2018
    Haha...die Maris...deze vakantie is jou op het lijf geschreven! Heeeerlijk xxx