Kingman -> Page via Route 66

10 juni 2018 - Page, Arizona, Verenigde Staten

Vroeg wakker!!! Dus lekker buiten ontbeten en daarna op tijd op pad.
Vandaag zijn we een stuk over de Route 66 gereden. Super leuke diners en winkeltjes met souvenirs onderweg.

Vanaf Flagstaff over de snelweg naar Page gereden, je ziet vanalles onderweg! Het uitzicht verandert soms ineens zo erg. Rijden we eerst nog door een droog dor landschap, verandert dat zomaar ineens in bergen met steeds meer groen. En net als je daar weer aan gewend bent schieten er grote roze-rode rotsachtige bergen met platte bovenkant de grond uit. Soms de weg er dwars doorheen!

Wij bleven ons verbazen hoe ver je vaak kunt kijken. Eén grote open "vlakte", al waren er teveel bergen om het echt vlak te noemen 😉

Het laatste stuk ging door het Navajo reservaat. Ik blij natuurlijk! Indianen vind ik zulke mooie mensen!!!!
Langs de kant van de weg zag je af en toe kraampjes met sieraden, zogenaamd zelfgemaakt, volgens Jeroen gemaakt in China😂 weg droom hahaha!

Nadat we hadden ingecheckt in ons hotel zijn we nog een stukje gaan rijden. Horse shoe bend kwamen we vlakbij al tegen. Het was vooral terug even een klim in de hitte, maar dat was het absoluut waard!!! Check de foto's maar!!!

Terug nog langs de dam en lake powell gereden, weer gegeten bij een diner (met die porties die je hier krijgt hoef je na 1 maaltijd meteen 3 dagen niet te eten😱 dus dat beloofd wat voor dat bikinilijf voor de Bahamas 😂)

Uitgeteld nog even uitbuiken nu. Morgen weer een hoop leuke dingen!!!

1. Petra van Onzenoort:
    11 juni 2018
    Mooi verhaal, gave foto's! Nu al benieuwd naar de rest. X vanuit Tilburg voor jullie allebei 💋💋
  2. Jolanda:
    11 juni 2018
    Mooie verhaal en mooie foto's nou geniet er maar lekker van samen gr jolanda en ger 😘
  3. Willy Lokers:
    11 juni 2018
    O wat mooi allemaal leuk om je reisblog te lezen mariska zo geniet ik ook een beetje mee doe de groetjes aan jeroen en veel plezier samen hè liefs van ma lokers 😙