Monterey

21 juni 2018 - Monterey, California, Verenigde Staten

San Francisco uit ging vlotter dan we dachten, zelfs zonder file! Wel toch nog 2,5 uur rijden, maar het laatste stuk ging via een bergachtige snelweg dus Jeroen weer in z'n element met al die bochten!

Motel ook makkelijk te vinden dus alles afgegooid en meteen maar naar Fisherman's wharf gelopen...huh?! Ja ook hier hebben ze die! Net als een Fremont street maar dan zonder alle hysterie van Vegas.
Fisherman's wharf leek dan wel weer een beetje op die van San Francisco, met alle restaurantjes en winkeltjes. Inclusief zeehond!!!

Ook nog de 17 mile drive gereden, da's een route met een aantal hele mooie uitkijk punten (en maar liefst 5 golfbanen 🏒) Best een paar mooie stukken langs de kust, een rots vol vogels en eentje met zeeleeuwen, een "lone cypres" oftewel een boom die in zijn eentje op een rots staat maar waar stiekem al best een tijdje een andere boom heel vlakbij staat. En de ghost tree ...die was floral uuhm nou ja, gewoon dood 😉 Maar mooi stukje rijden wel.

Dat rondscheuren met een hysterisch autootje zat er dus niet meer in, maar wie weet is er dat in LA nog wel.
Morgen proberen we een stuk Highway 1 te rijden, die is nog steeds een stuk dicht vanwege modderstroom een tijd geleden, dus morgenochtend hier even checken vanaf waar die precies dicht is.

1. Harry:
    22 juni 2018
    Wat leuk om allemaal te lezen. Het is zowat een kopie van onze eerste Amerika trip . Net of ik er weer ben maar dan met Jeroen. 😂😂😂 Volgens mij bevalt het jullie daar wel. Have fun 😘😘