Nassau

26 juni 2018 - Nassau, Bahama's

Na wat vertraging zou het wel heel krap aan worden om de aansluitende vlucht te halen!!! We landden uiteindelijk om 7.46, voordat iedereen uit het vliegtuig was al over 8en en het volgende vliegtuig ging om 8.15 ๐Ÿ˜… OPSCHIETUUUUUHHHN!!!! Moesten we nog met een treintje helemaal naar de andere kant van het vliegveld natuurlijk!

Maar de volgende vlucht was gelukkig voor ons 10 minuutjes vertraagd, dus gehaald!!
Alle controles op de bahama's stelden niks voor dus we waren snel in ons hotel. Klein stukje even de straatjes door en weer snel terug naar het strand. Liggen, drankje erbij...niks meer aan doen!

We wilden vanavond nog even de straatjes door, dan was de temperatuur iets beter. Maar gedoucht en wel stapten we net buiten...alles dicht ๐Ÿค”๐Ÿ˜‚
Dus de enige optie was de mac!

Morgen gaan we al vroeg met een boot mee, dus we zouden toch al op tijd naar bed. Dan maar eens even vragen hoe dat zit hier met de avonden.
Het relaxen lukt al best prima zo hoor, half 10 en we liggen met een boek op bed ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚