Hollywood, Santa Monica en Venice Beach

24 juni 2018 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

"Zullen we vandaag naar dat park rijden waar je de Hollywood letters goed kunt zien? Dan maken we ff een foto en kunnen we door naar de pier."

Verkeerde park natuurlijk en een flinke hike voordat we de letters zagen 😂 voor ons niks nieuws dat de dag zo loopt hahaha! En we wisten voor we de wandeling begonnen hoe ver het was en dat het berg op ging kon je ook wel raden.
Maar het was nog redelijk bewolkt dus goed te doen, terug kwam de zon er al door en waren we blij dat het vooral berg af was.
Maar hoe meer moeite je ervoor moet doen, hoe beter het gevoel als je het gehaald hebt!

Tussendoor even opgefrist en de metro opgezocht. Gewend aan Londen viel het dus tegen dat we zeker een kwartier moesten wachten voor ie er was, maar voor $1,75 enkele reis mag je niet klagen!
Aangekomen op de pier van Santa Monica leek het wel een mierennest aan mensen! We hadden de hele dag nog dus op het gemakje met het hele zooitje mee slenteren, dat was het plan.
Overal tussendoor scheurden elektrische stepjes! Die dingen gaan hard!!!!! Levensgevaarlijk 😂 met mijn motoriek besloten wij maar te blijven lopen 😎

Overal werd weer vanalles gedaan, van drummen en zingen tot acrobatiek en basketbal. Super leuk om te zien, al dat leven heel de dag door.

Venice Beach lag een paar km verderop dus ook daar nog maar naartoe gelopen. Daar was ik al redelijk snel klaar, bij de pier was het vooral druk, hier was het vooral heel veel zwervers, wiet en mega vage vieze gasten overal. Dus we hebben de "Venetië kanalen" nog even opgezocht en zijn terug gelopen om in de buurt van het metrostation wat te eten.

Na een uur in de metro, met een paar keer zwervers die instappen, waardoor je dan echt door je mond wil ademen van de geur die eraf komt😷🤢 zijn we nu uitgeteld!
In de metro heen zaten we voor het eerst vanavond! De 2e keer met eten en de 3e keer op de terugreis. De rest van de dag hebben we gelopen! Stelletje gekken zijn we eigenlijk ook 😉
Maar zo zie je nog eens wat, en er komen een paar dagen van relaxen aan nog.

Voor jullie goedemorgen, voor ons welterusten!