Hollywood

23 juni 2018 - Hollywood, Los Angeles, California, Verenigde Staten

Redelijk vlot gereden kwamen we bij onze afslag aan....dicht 🤔 één of andere optocht zagen we over de weg gaan die wij moesten hebben. Volgende afslag dan maar, samen met de rest van de snelweg. Over de laatste 1,5km een half uur gedaan!!!

Maar eenmaal aangekomen was het een net motel, gratis parkeren en op een kwartiertje lopen van the walk of fame.
Dat is dus onze eerste hollywood ervaring!!!

Onderweg over de Hollywood boulevard kwamen we de beruchte optocht tegen. Waarvoor het precies was daar zijn we nog niet achter. Dat er strings, mini bikinis en veren aan te pas kwamen van maat xs tot L (zelfs als het eigenlijk xxxl moest zijn) dat weten we wel. 99% van de deelnemers was zwart, incl meerij hol waar ze vooral heel hard mee schudden. Ze hadden het in ieder geval allemaal stik goed naar hun zin, en wij dus ook. Al voelde ik me wel heel erg de witte houteklaas als ik al die soepele swingende mensen zag😅

Toch nog last minute een tourtje van 2 uur met een open busje meegepakt. Chauffeur die zichzelf erg grappig vond, waarvan ik dan weer de slappe lach kreeg.

Door de hollywood hills, langs kasten van huizen, sommigen met een huur van $59.000 per maand!😱😱
Justin Timberlake, Katy Perry, Gwen Stefanie, een aantal sporters, een huis uit The Gaat Gatsby etc etc etc we hebben ze allemaal gezien... nou ja, de hekken van de oprit dan😂 en zelfs die hebben we niet allemaal op de foto omdat het "niet gewenst" is dat zo'n tour bij de huizen stopt.
Via Rodeo Drive weer verder, wel het zebrapad uit Pretty Woman nog even gauw erop gezet, goed gekeken of er nog beroemdheden rond liepen, maar mij kennende kan ik kijken wat ik wil maar herkennen doe ik ze toch niet hahaha!
Een stel wat voor ons zat herkende nog een rapper waarvan wij nog nooit gehoord hadden.

Terug naar Hollywood boulevard, naar het drukke deel, waar de sterren van de échte beroemdheden liggen, Mickey Mouse enzo😂 en de handjes en voetjes in het cement gedrukt zijn.
Hier stonden ook weer de dansers, zangers, Michael Jacksons etc op straat, een soort mini las vegas.

Morgen zijn we van plan om de metro hier eens uit te zoeken en daarmee naar Santa Monica te gaan. Tot nu toe weer super leuk allemaal!!!

1. Rina:
    25 juni 2018
    Een of andere optocht, meerijhollen... 😂 Ik ben nu al benieuwd naar het complete verhaal.