LA -> Kingman

9 juni 2018 - Kingman, Arizona, Verenigde Staten

Vanochtend lekker op tijd vertrokken richting Kingman. 5 uur rijden was het, maar door het mooie landschap waren we er voor we het wisten!
Onderweg nog wat gegeten, zodra we de auto uit stapten leek het alsof er een föhn in je gezicht blies! De auto gaf 115 graden Farenheit aan, zo'n beetje 43 graden Celsius 🤪
Gelukkig merkten we daar in de auto weinig van.

Na wat uuh..."bijzondere" camper plaatsen onderweg vroegen we ons stiekem wel een beetje af waar wij terecht zouden komen. Een camping met blokhutjes kon blijkbaar ook een kaal stuk grond met een hoop zooi eromheen betekenen.
Heel blij verrast waren we dan ook toen we ons geweldig leuke huisje zagen. Met alles erop en eraan, een bed, een badkamer, een schommel op de veranda en op de buitenlamp (die het daardoor waarschijnlijk ook niet doet😉) een vogelnestje mét bewoners 😍

Een klein stukje route 66 hebben we alvast gedaan vanmiddag, en eten moet je toch, dus natuurlijk stop je dan bij een roze met mintgroene diner!!! Als je de foto's ziet snap je dat ik helemaal op m'n plek zat!
Liters cola, zwart witte vloer, Elvis en mevrouw Monroe aan de muur, jukebox aan en het feest is compleet.

Voor nu zitten we samen op die schommelstoel, mét een wijntje en een biertje te genieten. We hebben geproost op ons 1e jaar als getrouwd stel en gewenst voor nog heel veel jaren 🍾🥂💖